פרוטוקול ישיבת נציגים דצמבר 2011



פרוטוקול מישיבת נציגים שנערכה ב-2011\12\18
 במשרדי חב' M3 בהרצליה
 
השתתפו: יעל אדרי יו"ר,  אהובה פרידמן ס\יו"ר,  שרה בר-מעייני הישועה, דינה אהרוני, קריסטינה גולדבלום,   עינת בירן–בילינסון , אריאלה סער, איווט שושונוב – שיבא, אלי כהן – נהריה, לאה קרין – שניידר. פרחה סבן - הרצליה מדיקל סנטר
 
התנצלו: אסנת יערי- מאיר, עדנה לביא- רמב"ם ויקי כהן- כרמל.
נעדרו: אסנת אוחנינה- פוריה, מלכה פרבר- זיו ורחל אשכנזי - ברזילי
 
  1. פורום נציגי בתי החולים הינו הפורום החשוב ביותר להמשך פעילותה וקיומה של העמותה זהו למעשה הועד המנהל של העמותה. חשוב ביותר שבפורום זה ישתתפו נציגים מכל חדרי הניתוח בארץ. השתתפות פעילה בפורום מאפשרת לנציגים להשפיע ולהביע את עמדתם ועמדת הצוותים אותם הם מייצגים (לכל בית חולים קול אחד),  הם קובעים את הפנים, המדיניות, היעדים, המטרות והפעילות של העמותה, כל זאת במטרה לאפשר קיום העשרה ופיתוח מקצועי לאחיות בחדרי הניתוח בארץ.
 
  • בפורום הנציגים יוכלו להשתתף אך ורק נציגים מבתי החולים שהינם חברי עמותה- כלומר אחיות מבתי חולים הנמצאים בהסדר ושמם מופיע ברשימות בתי החולים הרשמיות (ממשאבי אנוש) ושולמו עבורם בפועל דמי הרישום לחברות לשנת 2011  ו/או אחיות מבתי החולים שאינם בהסדר אך שלמו דמי חבר לשנת 2011.
 
  1. הכנס השנתי הבא– מתוכנן  ליוני  2012  :  6\13  או 6\18
נושא הכנס : ?  מיקום :?
דן כנסים תערוך בדיקת עלויות להרמת הכנס.
נבדוק הצעות נוספות.

 
  1. עיתון העמותה:
    עיתון נוסף יופק לקראת  המדקס
נבחנה טיוטא לעיתון- מוצלח ביותר.

 
  1. MEDAX
  • יתקיים ב-2012\02\28  בגני התערוכה בין השעות 09:00  ל-13:30
  • 50 נרשמים ראשונים יוכלו להירשם ללא תשלום דמי רישום.
  • 50 הנרשמים הבאים, ישלמו דמי רצינות בסך 50 ₪. דמי הרישום יוחזרו ביום הכינוס  לאחיות חברות העמותה בלבד, תמורת קבלת הרישום לכנס  (לא יוחזרו כספים ללא קבלה ולמי שאינו רשום ברשימת חברי העמותה).
  • תכנית הכנס:
  • בחלק הראשון-הרצאות מקצועיות באחריות קריסטינה
  • בחלק השני "החגיגי" יותר נציין את יום האחות ח.נ הבינלאומי
                      כולל מצגת תמונות והצגת תכניות העמותה לשנת 2012
13.30- ארוחת צהרים.

 
  1. כנס EORNA – יתקיים בליסבון, פורטוגל בין : 12\04\26-  12\04\29.
קישורית לאתר הכנס -EORNACongress   דרך אתר העמותה – http://ipna.medil.org
לכנס התקבלו 11 עבודות מישראל  (4 מלאות, 2 קצרות, 5 פוסטרים)
ועל כך –כל הכבוד!
רישום מוקדם לכנס עד  2012\01\31!!
מציגים בכנס שהינם חברי עמותה בלבד יוכלו לבקש סיוע כספי לרישום לכנס מהעמותה.
המעוניינים בסיוע נא לפנות בבקשה בכתב לאדרי יעל יו"ר העמותה בדוא"ל: edryyael6@walla.co.il  עד 14/01/2012.
ישיבת הנציגים הבאה  תוקדש להתארגנות לכנס.

 
  1. רישום העמותה כאגודה מקצועית מוכרת להשתתפות המעסיק בדמי החבר השנתיים.
    תאריך אחרון להעברת הכספים (דמי חבר לעמותה) הוא:  11\12\31
ביה"ח שכבר העבירו דמי רישום : בילינסון, כרמל, נהריה, רמ"בם, פוריה, א. הרופא, נצרת האנגלי.
בשלבי העברה: תה"ש, וולפסון, שניידר, צפת, בני ציון, השרון, ברזילי
בתי חולים שלא נמצאים בתהליך הרישום:  עפולה, מאיר, קפלן, הדסה
בתי חולים פרטיים- רישום אישי כפי שהיה בעבר.
גמלאים- פטורים מדמי רשום
אחיות אחראיות/ נציגים מתבקשים להעביר את רשימת האחיות אשר תמורת חברותן בעמותה הועברו דמי רישום (הרשימה שהופקה ע"י משאבי האנוש /גזברות בלבד). את הרשימה יש להעביר בדחיפות עד 14/01/2012 למייל של יעל אדרי יו"ר העמותה.
  1. בתי החולים שאינם בהסדר זה (פרטיים, עירוניים)- ישלמו סך של 75 שח דמי חבר באופן אישי, טופס הרישום נמצא באתר העמותה (נא למלא ולשלוח בצירוף המחאה/מזומן לדינה אהרוני גזברית העמותה בכתובת: תשרי5/1 , נתניה מיקוד 42524.


 
  1. בתי החולים  מתבקשים לשלוח רשימת גמלאים מעודכנת לקריסטינה גולדבלום
FAX - 08-671283
 
  1. בתאריכים 04-07  ביוני 2012- יתקיים כנס סיעוד בינלאומי בירושלים
   השתתפות אחיות חדר ניתוח חשובה מאוד! בכנס יתקיים פורום של חדר ניתוח, על   
   התאריך המדויק של קיום הפורום תבוא הודעה בהמשך.
   לכנס התקבלו 2 עבודות של העמותה כהרצאות פרונטליות ו 2 פוסטרים.
         העמותה שלמה דמי רישום עבור ארבעת המציגים .
 
  1. ב 16 במאי 2012- יתקיים יום עיון מקצועי שלישי של עמותה בשיתוף ובחסות חברת ג'ונסון
    פרטים בהמשך....
 
  1. במפגש EORNA    שנערך בהלסינקי בחודש נובמבר 2011 הובעה הערכה רבה לעבודתן ותרומתן של יעל אדרי ואהובה פרידמן בתפקידן כמזכירות הארגון.
בעקבות כך הועלתה בקשה של נציגי 24 המדינות החברות בארגון, שיעל ואהובה ימשיכו לקדנציה נוספת בתפקיד מזכירות הארגון לשנים  2012-2015, מאחר וזהו תפקיד מחייב שאינו מאפשר החלפה או עזיבת הארגון במהלכו, הועלה הנושא להצבעה במסגרת פורום הנציגים.
תוצאות: הוחלט פה אחד לאשר את הבקשה.
 
 
  1. עדכון רשמי של  תקנון העמותה וכתובת העמותה - לאישור ברשם העמותות
בהצבעה אושרה פה אחד כתובת קבועה חדשה לעמותה:
עינת בירן
האלון 2 אבן יהודה 40500
ת.ד. 2611
טל:098999842  0542322442
 
עודכן בהצבעה תקנון העמותה, בהתאמה לשינויים האירגוניים שחלו  בעמותה, בעיקר בנושא דמי חבר- הכרה עי הנציבות בעמותה לצורך תשלום דמי חבר.  חודדו נושאי תהליכי הבחירה של בעלי התפקידים בעמותה כמו גם מבנה הועד של העמותה אשר יבוסס על נציג מכל בית חולים חבר עמותה, כך  שתהיה אפשרות ייצוג והצבעה לכל בתי החולים באופן שווה.
   (העדכון יצורף כנספח לתקנון המקורי)
 
  1. פורום אחיות אחראיות – אנו מעוניינים לחדש את פעילות פורום אחיות אחראיות, העמותה רואה חשיבות רבה בחידוש הפעילות לצורך הקידום והפיתוח המקצועי של אחיות חדר הניתוח.
אנו מעוניינים לקיים מפגש ראשון בתחילת חודש פברואר 2012, על מנת שנוכל לקיים פורום מוצלח, אנו מבקשים מאחיות אחראיות המעוניינות לקחת חלק בפעילות לשלוח אישור לכך למייל  של יעל: edryyael6@walla.co.il   עד 10/01/2012. במידה ויהיו מספיק אישורים נודיע על תאריכי מפגש אפשריים.
 
  1. מפגש מדריכים קליניים – העמותה מעוניינת להמשיך ולקיים את פורום המדריכים הקליניים, על מנת שנוכל לקיימו אנא צרו קשר עם – אהובה פרידמן יו"ר הפורום במייל: friedmanha@walla.com לתיאום.
 
 
         מפגש נציגים הבא יתקיים בתאריך-    2012\01\16   במשרדי חב' 3M בהרצליה.
 
יעל אדרי- יו"ר העמותה                                 עינת בירן- מזכירת   העמותה                                    
Coi בניית אתרים
דף הבית טלפון פייסבוק